خطورات ذهنی من، بهانه ای برای نوشتن

به بهانه نوشتن، دغدغه ها و راه حل هایی که به ذهنم خطور کرده را مینویسم

خطورات ذهنی من، بهانه ای برای نوشتن

به بهانه نوشتن، دغدغه ها و راه حل هایی که به ذهنم خطور کرده را مینویسم

قصد دارم با نوشتن در این وبلاگ توانایی نگارش خودم رو بالا ببرم،
چه بهتر که از مزایای جانبی هم بهره برده باشم:
اول اینکه سیر زمانی افکارم رو ثبت کنم
و دوم در ترویج انتقاد همراه راه حل، کمکی کرده باشم

من لیسانس ریاضی محض امیر کبیر خوندم و الان هم در مقطع ارشد رشته بانکداری اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی در حال تحصیل هستم.

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

سوالی که بارها از مسئولین خودروسازی مطرح شده و هربار با شگردی تکراری و مشمئز کننده از پاسخ به آن امتناع شده است این بار در برنامه شنبه شب شبکه افق، در بخش پرسش و "پاسخ" با احمد نعمت بخش، دبیر انجمن خودروسازان،تکرار شد و نتیجه پافشاری و پیگیری مجری برنامه برای دریافت پاسخ سوال مطرح شده با اتهام "ضدیت با تولید داخلی" به وی توسط نعمت بخش و  و قطع تماس توسط وی پایان یافت:

  • فلان فلانی

امروز در خبرها به باج بیش از سه میلیارد یورویی اتحادیه اروپا به ترکیه برای جلوگیری از ورود پناهجویان به این اتحادیه بطور وسیعی پرداخته شد. سیاستی که ترکیه برای اخذ چنین مبلغی در پیش گرفت نظر من رو به خودش جلب کرد، ابتدا رها کردن پناهجویان برای هجوم به کشور های اروپایی و سرایت دادن بحران به این کشورها و سپس درخواست کمک! مالی به منظور سامان دادن این پناهجویان و در واقع دریافت خساراتی که به ترکیه از این بابت وارد میشه. در این یاد داشت قصد ندارم به بررسی سیاست‌های ترکیه بپردازم و بیشتر قصد دارم موضوع

  • فلان فلانی
امشب TED بینظیری رو دیدم درباره خوشبختی که به وجود دو خود در انسان اشاره میکرد، خود به یاد آورنده و خود تجربه کننده. به طور خلاصه این سخنرانی که توسط یکی از اقتصاد دان های رفتاری ارائه شده بود به این موضوع اشاره میکرد که تصور ما از دلپذیری یک خاطره به لحظات پایانی اون بستگی داره ولی نکته ای که توی این سخنرانی میخوام بهش اشاره کنم این بود که خاطره و احساس خوشحالی از سفر تفریحی دو هفته ای با سفر یک هفته ای تفاوت چندانی نداره.
از این بابت فکر میکنم تقسیم تعطیلات نوروزی در طول سال به ساخت خاطرات خوش بیشتر و احساس خوشحالی بیشتر منجر بشه که به این موضوع در پست قبلی اشاره کرده بودم.

پیشنهاد میکنم این سخنرانی رو از دست ندید.
  • فلان فلانی

نوروز هست و حال و هوای بهاری کل ایران رو فرا گرفته، به شخصه چندین سال هست که ایام نوروز از هوای خوب و خلوتی تهران استفاده میکنم و معمولاً ایام دیگه ای از سال به سفر میپردازم. در این ایام بخاطر وضعیت جغرافیایی کشورمون بعضی از بخش های شمالی سیل و برف فرا گرفته و بخش هایی از جنوب بخاطر گرمای شدید برای بسیاری از هموطنان غیر بومی اون مناطق خیلی قابل بهره بردن نیست

  • فلان فلانی