خطورات ذهنی من، بهانه ای برای نوشتن

به بهانه نوشتن، دغدغه ها و راه حل هایی که به ذهنم خطور کرده را مینویسم

خطورات ذهنی من، بهانه ای برای نوشتن

به بهانه نوشتن، دغدغه ها و راه حل هایی که به ذهنم خطور کرده را مینویسم

قصد دارم با نوشتن در این وبلاگ توانایی نگارش خودم رو بالا ببرم،
چه بهتر که از مزایای جانبی هم بهره برده باشم:
اول اینکه سیر زمانی افکارم رو ثبت کنم
و دوم در ترویج انتقاد همراه راه حل، کمکی کرده باشم

من لیسانس ریاضی محض امیر کبیر خوندم و الان هم در مقطع ارشد رشته بانکداری اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی در حال تحصیل هستم.

طبقه بندی موضوعی

نعمت بخش و هنر ماستمالیزاسیون

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۲۷ ق.ظ

سوالی که بارها از مسئولین خودروسازی مطرح شده و هربار با شگردی تکراری و مشمئز کننده از پاسخ به آن امتناع شده است این بار در برنامه شنبه شب شبکه افق، در بخش پرسش و "پاسخ" با احمد نعمت بخش، دبیر انجمن خودروسازان،تکرار شد و نتیجه پافشاری و پیگیری مجری برنامه برای دریافت پاسخ سوال مطرح شده با اتهام "ضدیت با تولید داخلی" به وی توسط نعمت بخش و  و قطع تماس توسط وی پایان یافت:

چرا در تصادفات بخاطر کیفیت نا مناسب خودروهای داخلی آمار بالایی از جراحت و فوت را داریم؟

در عوض پاسخ به پرسش بالا به جواب مطلوبشان به سوالی دیگر میپردازند: علت تصادفات چیست؟

یعنی مثلا میگویند طبق آمار پلیس راهور بین یک تا دو درصد تصادفات به علت نقص فنی خودروها است و بقیه مربوط به شرایط نامساعد و خواب آلودگی رانندگان و ... است. هر بار در برنامه های مربوط به خودروسازی حس عمیقی از نارضایتی از این صنعت تنها به علت سکانداری چنین متولیانی رو تجربه میکنم، متولیانی که شأن خود را بالاتر از سوار شدن بر پراید میدانند و برای مردم نسخه آن را میپیچند.

در بخش دیگر صحبت های این فرد به عنوان اثبات کننده کیفیت بالای خودرو های ایرانی به دارا بودن استاندارهای بالای اونها در سطح اروپا اشاره شد و همچنین قیمت نازل اونها نسبت به خودروهای خارجی و تنها این نکته مبهم باقی موند که چرا خارجی ها استعداد خودروسازی ایران رو درک نکردن و اقدام به واردات از ایران نمیکنند!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی